کلیدواژه تبلیغات مشترک / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمدحسین ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (18 صفحه - از 156 تا 173 )
کلیدواژه ها:نگرش مصرف کنندهتبلیغات مشترکقصد خرید برند میزباندرجه اهمیت تبلیغات مشترک
-
2.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های علوم مدیریت 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)