کلیدواژه جوامع برند آنلاین / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دیرین، نرگس ؛ زارعی، قاسم ؛ دهقانی قهنویه، عادله ؛ نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1402، دوره دهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 21 تا 44 )
کلیدواژه ها:حمایت اجتماعیرفتار مصرفکنندهحمایت اطلاعاتینگرش مصرف کنندهجوامع برند آنلاین
-
2.
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : برومندنسب، علی ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 71 تا 86 )
کلیدواژه ها:انگیزههاوفاداری برنداعتماد برندرسانه اجتماعیمشارکت مشتریسایتهای شبکه اجتماعیجوامع برند آنلاینخلق مشترک برند
-
3.
نویسنده : آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛ طاهرخانی، سپیده ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»پاییز 1397، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشتریمشتریانجوامع برند آنلاینرفتار مشتریرفتار مشتریانمدیریت ارتباط با مشتریاینترنتیمشارکت مشتری
-
4.
نویسنده : طاهرخانی، سپیده ؛ آقایی، تیمور ؛ صمدی، محمود ؛ قلی زاده آتانی، یاسر ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1397، دوره چهارم - شماره 3 (جلد اول) (10 صفحه - از 145 تا 154 )
کلیدواژه ها:پاداشتعاملدرگیریوفاداریکیفیت اطلاعاتکیفیت سیستممشارکت مشتریجوامع برند آنلاینمشتریان