کلیدواژه درگیرسازی مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی پسایندهای درگیرسازی مشتری مبتنی بر داستانسرایی دیجیتال در رسانههای اجتماعی در صنعت گردشگری
نویسنده : احمدنیا، میثم ؛ روشندل اربطانی، طاهر ؛ شریفی، سید مهدی ؛ درفشی، خه بات ؛ نویسنده مسئول : نرگسیان، عباس ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1403، دوره شانزدهم - شماره 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 480 تا 517 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیدرگیرسازی مشتریداستانسرایی دیجیتالنظریـۀ دادهبنیـاد چندگانه
-
2.
نویسنده مسئول : هادی، سجاد ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1401 - شماره 19 (12 صفحه - از 45 تا 56 )
کلیدواژه ها:بازاریابیچت بات هادرگیرسازی مشتریسیستم های پیشنهاددهندهواقعیت افزوده و مجازیمشتریمشتریانچتکاربرانسیستمهوش مصنوعیکاربردرضایت
-
3.
نویسنده مسئول : موسوی، سیدامیرمحسن ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 397 تا 418 )
کلیدواژه ها:درگیرسازی مشتریفراترکیبتجربه مشتریبازیوارسازی
-
4.
نویسنده : خلفی، امیر ؛ بدیعزاده، علی ؛ نویسنده مسئول : خواجهئیان، داتیس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1399 - شماره 76 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 13 تا 38 )
کلیدواژه ها:باشگاه مشتریانبازیوارسازیکارآفرینی رسانهایدرگیرسازی مخاطبپلتفرم اجتماعیپلتفرمکارآفرینیمشتریمشتریانکاربرانرسانهایارزشسازمانپژوهش
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت و حسابداری در هزاره سوم 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه پژوهش های مدیریت راهبردی 1 |