کلیدواژه رفتار همخلقی ارزش مشتری / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زارعی، علی ؛ نویسنده : نصابی، وحیدرضا ؛ لایقمند، حدیث ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 6 (12 صفحه - از 144 تا 155 )
کلیدواژه ها:رفتار هم خلقی ارزش مشتریهم خلقی ارزشقابلیت مشتری مداریقابلیت خدمات رسانی
-
2.
نویسنده : نداف، مهدی ؛ خواجه، منظر ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 19 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 213 تا 232 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش مشتریقابلیت نوآوریقابلیت بازاریابیرفتار هم خلقی ارزش مشتری
-
3.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛ نظر پوری، امیر هوشنگ ؛ ساعدی، عبداله ؛ شریعت نژاد، علی ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندیرفتار هم خلقی ارزش مشتریرفتار مشارکتیخدمات نوآورانه
-
4.
نویسنده : حدادیان، سیما ؛ طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 89 تا 106 )
کلیدواژه ها:همخلقی ارزشرفتار همخلقی ارزش مشتریقابليت مشتری مداریقابليت خدمات -رسانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)