کلیدواژه رویکرد شش سیگما / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صدرآبادی، علی ناصر ؛ ابراهیم زاده پزشکی، رضا ؛ ابوالقاسمی، مهدی ؛ احمدی، سینا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1392 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 64 تا 94 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملیکیفیت خدماتشش سیگمامدیریت ارتباط با دانشجومدلیابی معادلات ساختاریمشتریرضایت مشتریرویکرد شش سیگمادانشجویانمشتریانمدیریت ارتباط با مشتریارزیابی
-
2.
نویسنده : رستگار، علی ؛ رجبی، علی محمد ؛ لک، بهزاد ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1391 - شماره 24 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 107 تا 138 )
کلیدواژه ها:ندای مشتریرویکرد نابرویکرد شش سیگماشش سیگمای نابسیستم های اطلاعاتی ناجا
-
3.
نویسنده : جعفری، پریوش ؛ یزدانی، سهراب ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1387 - شماره 3 ISC (34 صفحه - از 7 تا 40 )
کلیدواژه ها:شش سیگماموداتفکر نابارزش آفرینیمخاطب محوریاتلافبهبود کیفیتخطای فرآیندچرخه DMAICناب سازیمدیرانمدیریتآموزش و پرورشمشتریاطلاعاترویکرد شش سیگماسازمانمعلماننظام آموزشی
-
4.
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»بهار 1386 - شماره 15 ISC (19 صفحه - از 167 تا 185 )
کلیدواژه ها:شش سیگماطراحی آزمایشاتطراحی برای شش سیگماتحلیلهای آماریDMAICعقد قراردادبهبودرویکرد شش سیگما
-
5.
نویسنده : صالحی صدقیانی، جمشید ؛ زند نامدار، فرانک ؛
مجله:کنترولر»پاییز و زمستان 1383 - شماره 17 (13 صفحه - از 28 تا 40 )
کلیدواژه ها:شش سیگماTQMرویکرد شش سیگماکیفیتمدیریت کیفیت جامعبهبودصنایعبهبود کیفیت