کلیدواژه ستاده های فرآیندی سازمان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا
-
2.
نویسنده : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان