کلیدواژه عجین شدن با برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سالار، جمشید ؛ نویسنده : غلامی اواتی، رمضان ؛
مجله:پژوهش نامه مدیریت تحول»پاییز و زمستان 1402 - شماره 30 ، ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 276 تا 301 )
کلیدواژه ها:اعتماد برندمسئولیت اجتماعی سازمانیعجینشدن با برندهویتیابی برندهتلهای رامسر
-
2.
نویسنده : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ نویسنده مسئول : آقایی، محمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 3 تا 24 )
کلیدواژه ها:صنعت لبنیاتخرید مجددعجین شدن با برندهمآفرینی ارزش مشتریمشتریخرید مجدد مشتریمشتریانعجین شدن مشتریارزش مشتریارزشپژوهش
-
3.
نویسنده : قاسمیان صاحبی، علی ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1397 - شماره 13 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 13 تا 34 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیوفاداری برندعجین شدن با برندجامعه برند آنلاینمشـتریبرنـدمشتریبرنــدبـابــااجتماعی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه پژوهش نامه مدیریت تحول 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)