کلیدواژه مشتریان شرکتی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زمانی، سجاد ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره جدید - شماره 56 ، ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 37 تا 61 )
کلیدواژه ها:هزینه فایدهمشتریان شرکتیمدل وفادارسازیتطبیق خدمات
-
2.
نویسنده : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (16 صفحه - از 217 تا 232 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
3.
نویسنده مسئول : نعمتی، حمیدرضا ؛ نویسنده : حمدی، کریم ؛
مجله:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 ، B (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 12 تا 37 )
کلیدواژه ها:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
4.
نویسنده : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ روستا، احمد ؛ اراکی تبار، محمد ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 72 تا 85 )
کلیدواژه ها:بانکداری شرکتیمشتریان شرکتینوع شناسی رفتار
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه جغرافیایی سرزمین 1 |
نشریه مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)