کلیدواژه موضعیابی برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حاجیان، پرستو ؛ خادمی، دکتر داریوش ؛ حاجیان، پریسا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحه - از 817 تا 835 )
کلیدواژه ها: ارزش وﯾﮋه ﺑﺮﻧﺪﭼﺸﻢ اﻧﺪاز ﺑﺮﻧﺪ ﻣﻮﺿﻊ ﯾﺎﺑﯽ ﺑﺮﻧﺪ ﻋﻨﺎﺻﺮ آﻣﯿﺨﺘﻪ رﺳﺎﻧﻪ
-
2.
نویسنده : موسوی، سید نجم الدین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره هشتم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 229 تا 243 )
کلیدواژه ها:صنایع غذاییارزش ویژة برندچشمانداز برندعملکرد محصولموضعیابی برندصنایع غذایی ایرانارزش ویژةبرنـد