کلیدواژه هتل / (48 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده مسئول : فرزین، محمدرضا ؛ نویسنده : محمودی، مصطفی ؛ کروبی، مهدی ؛ پورفرج، اکبر ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:هتلمزیت رقابتی پایدارشایستگی کارکنانرویکرد عاملیتگراییرویکرد منبعمحوری
-
32.
نویسنده : رستگار، عباسعلی ؛ سبکرو، مهدی ؛ ملکی مینباش رزگاه، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : باقری قرهبلاغ، هوشمند ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 14 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 127 تا 148 )
کلیدواژه ها:هتلعملکرد زیست محیطیمنابع انسانی سبزرفتار حامی زیستمحیطی کارکنان
-
33.
نویسنده مسئول : زیاری، کرامتالله ؛ نویسنده : رخساری، حمید ؛
مجله:جغرافیا و آمایش شهری منطقه ای»پاییز 1398 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 145 تا 170 )
کلیدواژه ها:مکانگزینیگردشگری شهریهتلالگوی فضاییشهرهای ساحلیشهر بندر انزلی
-
34.
اعتبار سنجی ابزار ارزیابی وضعیت HSE در صنعت هتل داری (مطالعه موردی: مجموعه هتلهای پارسیان در ایران)
نویسنده مسئول : افضلی راد، مریم ؛
مجله:فضای گردشگری»زمستان 1398 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:پایاییرواییهتلارزیابی HSE
-
35.
نویسنده : غزالی، راحله ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»تابستان 1399 - شماره 2 (9 صفحه - از 117 تا 125 )
کلیدواژه ها:هتلبازاریابی اینترنتیشهر کرمانشاهافزایش درآمدمشتری
-
36.
نویسنده : رضایی، رقیه ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره ششم - شماره 3 (12 صفحه - از 202 تا 213 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمشتریانهتلتصویر برندمشتریمدل
-
37.
نویسنده مسئول : باصولی، مهدی ؛ نویسنده : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1399 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 249 تا 261 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیمدیریت ارتباط با مشتریهتلمعادلات ساختاری حداقل مربعات جزیی
-
38.
نویسنده : ایمانی خوشخو، محمدحسین ؛ شهرابی فراهابی، مهدیه ؛
مجله:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان 1399 - شماره 12 (12 صفحه - از 57 تا 68 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیتصنعت گردشگریوفاداریهتل
-
39.
نویسنده مسئول : امینی کرج آباد، مهسا ؛ نویسنده : زحمتکش سردوراهی، مهدیه ؛ سیادتان، محمد ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1400 - شماره 11 (12 صفحه - از 19 تا 30 )
کلیدواژه ها:گردشگریکیفیت خدماتهتلوفاداری مشتریان
-
40.
نویسنده مسئول : قربان زاده، داود ؛ نویسنده : طالقانی، محمد ؛ راه حق، اتنا ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1400، دوره نوزدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 281 تا 301 )
کلیدواژه ها:هتلارتباطات داخلیفرهنگ احساسی مثبتکیفیت روابط کارکنانـ سازمانهواخواهی کارکنان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (13 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- الف (3 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)