کلیدواژه کمک مشتریان به هم / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحه - از 194 تا 207 )
کلیدواژه ها:بعد اقتصادیتصویر شرکتبعد حقوقیارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانبعد اخلاقی و بعد بشردوستانهرابطه بلندمدت مشتری با شرکت
-
2.
نویسنده مسئول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1400 - شماره 9 (14 صفحه - از 86 تا 99 )
کلیدواژه ها:حقوقیبعد اقتصادیتصویر شرکتاخلاقی و بشردوستانهارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانارتباط بلندمدت مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش های علوم مدیریت 1 |
نشریه پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع 1 |