کلیدواژه گسترش برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
-
2.
نویسنده : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 411 تا 428 )
کلیدواژه ها:قانونبازاریابیهویت تیمیگسترش برندبرند
-
3.
نویسنده : بنسبردی، علی ؛ خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 147 تا 158 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندگسترش برندهویت تیمی هواداران و اقدامات بازاریابی
-
4.
نویسنده : خیری، بهرام ؛ زمانی، محمد سعید ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1390،سال سوم - شماره 12 (24 صفحه - از 104 تا 127 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهتصویر ذهنی از برندگسترش برندنگرش مصرف کنندهدرک تناسبات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
نشریه مدیریت کسب و کار 1 |
نشریه پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش 1 |
نشریه مدیریت ورزشی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)