کلیدواژه AISDALSLOVE Model / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صنایعی، علی ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ امینی ولاشانی، مائده ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 185 تا 210 )
کلیدواژه ها:مدل آیدای ارتقاءیافتهدرگیری ذهنی مخاطبتبلیغاتاثربخشی تبلیغاتپژوهش
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)