کلیدواژه celebrity convergence / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ نویسنده : نقاش، ارش ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:اعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
2.
نویسنده : Nafgash، Arash ؛ Amiri Aghdaie، Seyed Fathollah ؛ نویسنده مسئول : Rezaei Dolatabadi، Hossein ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 793 تا 814 )
کلیدواژه ها:CBBECelebrity credibilitycelebrity convergencebrand typequalitative moderator variable
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)