کلیدواژه CBBE / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ نویسنده : نقاش، ارش ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (42 صفحه - از 13 تا 54 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهاعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
2.
نویسنده : Nafgash، Arash ؛ Amiri Aghdaie، Seyed Fathollah ؛ نویسنده مسئول : Rezaei Dolatabadi، Hossein ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2022, Volume 15 - Number 4 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 793 تا 814 )
کلیدواژه ها:CBBECelebrity credibilitycelebrity convergencebrand typequalitative moderator variable
-
3.
نویسنده مسئول : پورعطار، علیرضا ؛ نویسنده : سرتیپ زاده، لیلا ؛ جعفری هفتخوانی، نادر ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 199 تا 235 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه مبتنی بر مشتریبازاریابی سرگرمیارزش ویژه برندبرندپویانمایی
-
4.
نویسنده مسئول : عظیمی، حسین ؛ نویسنده : عزیزالهی، اکرم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 149 تا 175 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتجربه برندتجربه مصرفCBBE
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)