کلیدواژه consumer based brand equity / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پورنگ، علی ؛ گلین سیدی، سیده ستایش ؛ نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»پاییز و زمستان 1400 - شماره 12 (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:عملکرد برندنگرش برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتصمیم گردشگرانگردشگری لوکس
-
2.
نویسنده : شمس زاده علوی، سید محمد ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 52 رتبه A (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 111 تا 126 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندعلاقه به برندمصرفکنندگان پوشاکنوآوری در مد
-
3.
نویسنده مسئول : Hadianfar، Niloufar ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2021, Volume 2 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها:TourismIsfahanSocial Media MarketingConsumer-based brand equity
-
4.
نویسنده : فلاحی، محمد باقر ؛ سبک رو، مهدی ؛ نویسنده مسئول : طباطبایی نسب، سید محمد ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1398 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 155 تا 172 )
کلیدواژه ها:رفتار شهروندی برندمدیریت منابع انسانی برند محورتناسب فرد-برندارزش ویژۀ برند مبتنی بر مشتریمدلسازی خطی سلسله مراتبی
-
5.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت