کلیدواژه Social Media Marketing / (67 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Mahdieh، Omid ؛ نویسنده : Mohammadi، Saeed ؛ Mohammadi، Fariba ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Autumn 2024, Volume 17 - Number 4 ، بین المللی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1043 تا 1062 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessInstagramPurchase IntentionSocial Media Marketingconsumer motivation
-
2.
نویسنده : Songorwa، Makaya ؛ نویسنده مسئول : Mashenene، Galan Robert ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September2024, Volume 11 - Number 122 (25 صفحه - از 1243 تا 1267 )
کلیدواژه ها:Performancesocial mediaSocial Media Marketingtanzaniamicrofinance institutions
-
3.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : انصاری، شهرزاد ؛ عباس پور، نیلوفر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1403، دوره یازدهم - شماره 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 136 تا 169 )
کلیدواژه ها:استراتژی بازاریابیبازاریابی رسانههای اجتماعیاستراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعیعجینشدن مشتریان
-
4.
نویسنده : Toudeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Hakimpour، Hossein ؛
مجله:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 ، ب (وزارت علوم (31 صفحه - از 205 تا 235 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingeWOMIPMA matrixConsumer Engagementconsumer buying behavior
-
5.
نویسنده مسئول : Hashemnia، Shahram ؛ نویسنده : Karimi، Ozhan ؛ Emamgholi، Nazanin ؛
مجله:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 ، ب (وزارت علوم (29 صفحه - از 110 تا 138 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingBrand-Customer InteractionCosmetics Industry
-
6.
نویسنده : خواجه فینی، فاطمه ؛ نعامی، عبداله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمد رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 61 ، B (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهقصد خریدبازاریابی رسانه های اجتماعیپیام های ترغیبی
-
7.
نویسنده : آبار، ولی ؛ فتاح، مجید ؛ نویسنده مسئول : فانی، مجید ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»بهار 1403 - شماره 6 (14 صفحه - از 131 تا 144 )
کلیدواژه ها:نظریه داده بنیادبازاریابی شبکههای اجتماعیصنعت مد و پوشاک
-
8.
نویسنده : ابوالحسنی طرقی، فاطمه ؛ سلطانی فر، محمد ؛ نویسنده مسئول : حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:پژوهش های اخلاقی»بهار 1403 - شماره 55 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 237 تا 254 )
کلیدواژه ها:اخلاقدانشگاهعلم سنجیعارضهیابیبازاریابی رسانههای اجتماعیفعالیتهای بازاریابی رسانههای اجتماعیهـارسـانه هـای اجتمـاعیدانشگاه آزاد اسلامی
-
9.
نویسنده : شعبانی نژاد، زینب ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ نویسنده مسئول : نژادمحمد نامقی، احسانه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»زمستان 1402، سال هجدهم - شماره 61 ، A+ (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندرفتار مصرفکنندهتصویر برندبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
10.
تبیین نقش بازاریابی رسانههای اجتماعی شرکتی بر درگیرسازی مشتریان: بررسی تجربه برند و نسل سنی مشتریان
نویسنده مسئول : هرندی، عطاءاله ؛ نویسنده : میرزائیان خمسه، پیوند ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1402 - شماره 7 (29 صفحه - از 337 تا 365 )
کلیدواژه ها:تجربه برندبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه اجتماعی شرکتیدرگیرسازی مشتریانشبکۀ اجتماعی اینستاگرامکاربران
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (21 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- بین المللی (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- د (1 مقاله)