کلیدواژه Social Media Marketing / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
نویسنده : جامی پور، مونا ؛ جاویدی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سید محمدباقر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردکارت امتیازی متوازنشرکتهای کوچک و متوسطبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریشاخصهایپژوهشمصاحبه
-
2.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی