کلیدواژه راهبردهای بازاریابی / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حبیب پور، آرزو ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی ، بین المللی (17 صفحه - از 257 تا 273 )
کلیدواژه ها:راهبردهای بازاریابیبازی وارسازینظریه های انگیزشیگیمیفیکشننظریه های بازی
-
2.
نویسنده : میثمی آزاد، صفورا ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ خیری، بهرام ؛ نویسنده مسئول : حاجیها، علی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»زمستان 1402 - شماره 10 (16 صفحه - از 93 تا 108 )
کلیدواژه ها:توسعه کشاورزیبرندراهبردهای بازاریابیبازاریابی سبزبرندسازی محصولات سبز
-
3.
نویسنده : پویان مهرا، لیلا ؛ وظیفه، زهرا ؛
مجله:مدیریت، حسابداری و اقتصاد»زمستان 1402 - شماره 4 (13 صفحه - از 113 تا 125 )
کلیدواژه ها:شهرستان زابلراهبردهای بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعیمحصولت دوخت های سنتی خامه دوزیراهبردهای بازاریابیمحصولاتشبکههای اجتماعیسنتی
-
4.
نویسنده : زمانی، سمیه ؛ حاجی زین العابدینی، محسن ؛ نویسنده مسئول : شقاقی، مهدی ؛ علیپور حافظی، مهدی ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»پاییز 1402، سال پنجاه و هفتم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 17 تا 38 )
کلیدواژه ها:کتاب الکترونیکیراهبردهای بازاریابیبازاریابی دیجیتالفنون بازاریابیترفندهای بازاریابی
-
5.
نویسنده : هوشنگی فر، سهیل ؛
مجله:منابع و سرمایه انسانی»زمستان 1400 - شماره 2 (11 صفحه - از 185 تا 195 )
کلیدواژه ها:منابع انسانیتوسعه منابع انسانیبازار یابیراهبردهای بازاریابیکارکنانبازارموفقیتسازمان
-
6.
نویسنده : دهقان، مائده ؛ رجب پور، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : احمدی، حیدر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 ، ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 129 تا 146 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازماناستراتژی بازاریابیسیاستهای مدیریت منابع انسانیشرکتهای کوچک و متوسطمدیرانبازارکارکنانراهبردهای بازاریابیراهبرد بازاریابی
-
7.
نویسنده مسئول : نجارزاده، محمد ؛ نویسنده : باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ عین علی، محسن ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1400، شماره 27 ، ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:کروناکوید 19صنعت گردشگری و هتلداریراهبردهای بازاریابی
-
8.
نویسنده : زرگر، ابوالحسن ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیبازاراطلاعاتمشتریسازمانبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریان
-
9.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : سمیعی، محمد ؛ رشنوادی، یعقوب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 119 تا 140 )
کلیدواژه ها: رسانههای اجتماعیاینستاگراممارکتینگراهبردهای بازاریابی رسانههای اجتماعی.بازاریابی رسانههای اجتماعی| اهداف بازاریابیراهبردهای بازاریابیاجتماعی
-
10.
نویسنده : سالاری، مسعود ؛ غفاری، حسن ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (15 صفحه - از 4382 تا 4396 )
کلیدواژه ها:قابلیتهای بازاریابیعملکرد شرکتراهبردهای بازاریابیجهت گیری بازارقدرت سازمانی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)