خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2
-
نویسنده : نیکخواه لنگرودی، فاطمه ؛
(8 صفحه - از 1 تا 8 )
کلیدواژه ها:بازاریابی صنعتیمحیط خردمحیط کلانعوامل موثرپنل دلفیبازاربازاریابیمحیطمدیراناجتماعدلفیمشتریانبـا
-
نویسنده : باسره، مصطفی ؛
(16 صفحه - از 10 تا 25 )
کلیدواژه ها:انسانبازاریابیاستراتژیخریدمحصولبازاریابی عصبیمغزعلوم اعصابمصرفکنندهتبلیغاتورزشکاررفتار مصرفکننده
-
نویسنده : شاکری، میثم ؛
(10 صفحه - از 45 تا 54 )
کلیدواژه ها:بازاریابینوآوریروابط خریدار و فروشندهتعهد خریداربازارخریدارتعهدبازاریابی صنعتیفروشنده
-
نویسنده : طاهری، داود ؛
(11 صفحه - از 57 تا 67 )
کلیدواژه ها:نیروی انسانیآموزش ضمن خدمتیادگیریریزش پرسنلحفظ نیروی انسانیپرسنلاطلاعاتسن
-
نویسنده : زرگر، ابوالحسن ؛
(14 صفحه - از 69 تا 82 )
کلیدواژه ها:شبکه های اجتماعیراهبردهای بازاریابیرسانه های اجتماعیبازاریابیبازاراطلاعاتمشتریسازمانبازاریابی رسانههای اجتماعیمشتریان
-
نویسنده : نیکونهاد، ساره ؛
(13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:ریسک اعتباریبانک های تجاریثبات مالیریسک نقدینگیبانکریسک نقدینرخ ارزبانک هااقتصادیثبات
-
نویسنده مسئول : قاسم زاده، عباس ؛ نویسنده : تقدیسی همتایان دخت، حسین ؛ بابا نتاج کبوتردانی، محمدرضا ؛ فرخی پور، شهرام ؛
(10 صفحه - از 99 تا 108 )
کلیدواژه ها:مشتقاتفرآوردههامحصولیمیوه انارانارروغن هسته انارپوستمحصولاتآب اناردانه