کلیدواژه Social Media Marketing / (3 مقاله)
-
1.
نویسنده مسئول : روزفراخ، عبدالله ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
2.
نویسنده : جابری، اکبر ؛ مظلومی سوینی، فرزانه ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 15 تا 28 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترویدادهای ورزشیخرید اینترنتیهواداران فوتبالوبسایتها
-
3.
نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛ نویسنده : قادری، فرشاد ؛ اسلامی، قاسم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1398 - شماره 25 ، ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندتبلیغات شفاهی الکترونیکیبازاریابی از طریق رسانههای اجتماعی