کلیدواژه Consumer Engagement / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Moghadasnian، SeyyedAbdolhojjat ؛ Ghorbani، Avina ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم پزشکی رتبه ملی (11 صفحه - از 124 تا 134 )
کلیدواژه ها:Digital marketingConsumer EngagementPharmaceutical BeautyKey Performance Indicators (KPIs)Strategy Optimization
-
2.
نویسنده : Toudeh Bahambari، Reyhaneh ؛ Mahmoodzadeh Vashan، Mahdi ؛ Rezaeifar، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Hakimpour، Hossein ؛
مجله:Digital Content Management»Spring & Summer 2024, Volume 5 - Number 9 رتبه ب (وزارت علوم (31 صفحه - از 205 تا 235 )
کلیدواژه ها:Social Media MarketingeWOMIPMA matrixConsumer Engagementconsumer buying behavior
-
3.
نویسنده : دیواندری، علی ؛ کیماسی، مسعود ؛ نویسنده مسئول : متقی، صنم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم ، شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 481 تا 505 )
کلیدواژه ها:ویژگیهافراترکیبمتون تبلیغاتیدرگیری مصرفکننده
-
4.
نویسنده مسئول : Abbasimehrb، Hossein ؛ نویسنده : Pir Mohammadiani، Rojiar ؛ Malikc، Zaki ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2023 - Number 66 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 73 تا 91 )
کلیدواژه ها:social mediaOnline shoppingValue creationSocial Media MarketingConsumer Engagement
-
5.
نویسنده مسئول : خدایاری، بهناز ؛ نویسنده : خدایاری، فرانک ؛ طبسی، سپیده ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (19 صفحه - از 1814 تا 1832 )
کلیدواژه ها:رسانه اجتماعیروابط برندانتقال اعتمادجامعه هوادارانتعامل مصرف کنندهاکوپیانمشتریاعتماداطلاعاتمشتریانارتباطاتموبایلکاربران
-
6.
نویسنده : بهمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : یزدانی، ناصر ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1400 - شماره 26 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 85 تا 115 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیشخصیت داستانیتبلیغات بین المللیعجینشدگی مصرف کنندهکـهداسـتانتبلیغهـااســتبـاکــه
-
7.
نویسنده : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 35 تا 61 )
کلیدواژه ها:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت
-
8.
نویسنده مسئول : Cazorla Milla، Asli ؛ نویسنده : Mataruna-Dos-Santos، Leonardo Jose ؛ Munoz Helu، Hussein ؛
مجله:Annals of Applied Sport Science»Autumn 2020, Volume 8 - Number 5 (12 صفحه - از 53 تا 64 )
کلیدواژه ها:Paralympic GamesOlympic Gamessports marketingConsumer EngagementContent StrategyPyeongChang
-
9.
نویسنده مسئول : Israfilzade، Khalil ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2017, Volume 4 - Number 38 (18 صفحه - از 962 تا 979 )
کلیدواژه ها:social mediaDigital marketingConsumer EngagementConsumer-generated media
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)