کلیدواژه Continuous Improvement / (16 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مجله:مدیریت بهره وری»پاییز 1386 - شماره 2 ISC (9 صفحه - از 231 تا 239 )
کلیدواژه ها:contextEvaluationEmployeeseducationMotivationRankingCustomer OrientationManagementCIPP ModelInputProcessInconsistencyurban householdsValue chainIndustrial ClusterDemand functionSmall & Medium Enterprises (SMEs)Business Development Services Provider (BDSs)SWOT Matrix Professionalising AdministrationSocial Justice LeadershipStyleAdaptation RatePaired Comparison MatrixJIT System’s CriteriaWeight MeanRadar ChartSuggestion SystemSuggestion System StructureOutputFAHPFuzzy pair wise comparison matricesGenetic algorithmQuality of Work LifeAdequate and Fair SalarySafe and Healthy Working ConditionsOpportunity for Continued Growth and SecurityConstitutionalism in the OrganizationTotal Quality ManagementCooperation and ParticipationContinuous ImprovementCommitmentAlmost Ideal Demand System (AIDS)consumption behaviorAlmost Ideal Demand SystemTabrizCoIran
-
2.
نویسنده : قاسم، سامر ؛ زین العابدین، دانیا ؛
مجله:جامعة تشرين للدراسات والبحوث العلمية»السنة 2010، دوره 32 - العدد 1 (22 صفحه - از 231 تا 252 )
کلیدواژه ها:جودة الخدمةالتحسین المستمرخدمات النقل البری
-
3.
نویسنده : النعمة، عادل ذاكر ؛ سليمان، آمال سرحان ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 108 (23 صفحه - از 165 تا 187 )
کلیدواژه ها:تمکین العاملینالتحسین المستمر
-
4.
نویسنده : الصواف، محفوظ حمدون ؛ زكريا، عبد العزيز بشار حسيب ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 109 (17 صفحه - از 117 تا 133 )
کلیدواژه ها:التغییر التقانیجودة المنتجاتالتحسین المستمر
-
5.
نویسنده : الحيالي، أحمد مؤيد عطية ؛ الجرجري، أحمد حسين حسن ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2012، دوره 34 - العدد 110 (20 صفحه - از 217 تا 236 )
کلیدواژه ها:التحسین المستمرنظام دعم القرار
-
6.
نویسنده مسئول : امینی، امیر ؛ نویسنده : علی نژاد، علیرضا ؛
مجله:مهندسی تصمیم»بهار 1394، سال اول - شماره 2 (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:بهبود مستمرمدل تعالی سازمانی (EFQM)معیارهای 9 گانه مدل EFQMفرصت های بهبودشاخص های بهره وریسازمانبهبودکارکنانبهره و ریمدلهای تعالی سازمانیمعیارپرسشنامه
-
7.
نویسنده : غیاثی، سمانه ؛ صفری، دکتر سعید ؛ نویسنده مسئول : عباسی، دکتر رضا ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز 1399 - شماره 64 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 53 تا 72 )
کلیدواژه ها:بهبود فرآیندQFDاصلاح فرآیندBPMN.2تصمیمگیر چندمعیاره
-
8.
نویسنده : کیانفر، فرهاد ؛ لموچی دلی، زهرا ؛ سواری، جواد ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 48 (جلد سوم) (10 صفحه - از 67 تا 76 )
کلیدواژه ها:دانشگاهفرهنگ سازمانیعملکردمدیریت کیفیتبهبود مستمر
-
9.
نویسنده : ابیلی، خدایار ؛ پورکریمی، جواد ؛ کرامتی، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : نصیری فیروز، علیرضا ؛
مجله:فرهنگ در دانشگاه اسلامی»تابستان 1400 - شماره 39 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 185 تا 206 )
کلیدواژه ها:فرهنگ ناباحترام برای افرادبهبود مستمرموسسات آموزش عالی
-
10.
نویسنده : قلی مسگرها، سمانه ؛ سلیمی، مهتاب ؛ نویسنده مسئول : جهانیان، رمضان ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 49 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:آموزش و پرورشبهبود مستمرحذف اتلافمدیریت ناب
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)