کلیدواژه CSM / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : قربانی زاده، وجه ا ؛ اسدپور، امین ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1386 - شماره 16 ISC (42 صفحه - از 125 تا 166 )
کلیدواژه ها:فرایند یادگیری سازمانیسیبرنتیکسازماناطلاعاتکارکنانCSMسازمان یاد گیرندهفرهنگ یادگیری
-
2.
نویسنده : گیوه چی، سعید ؛ قرخلو، مهدی ؛ حاتمی نژاد، حسین ؛ نظریها، مهرداد ؛
مجله:جغرافیا و توسعه ناحیهای»بهار و تابستان 1388 - شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 147 تا 170 )
-
3.
نویسنده : میرابی، وحید رضا ؛ زادوریان، ادوارد ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1389، سال دوم - شماره 6 (20 صفحه - از 128 تا 147 )
کلیدواژه ها:مشتریارزیابی کیفیت خدماتاندازه گیری رضایت مشتریانCSM
-
4.
نویسنده : جوادی پور، محمد ؛ سهرابی، پوریا ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1392 - شماره 19 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها:اماکن ورزشیسنجش رضایت مشتریمناسبسازیارائۀ راهکاراستانداردهااماکنCSMرتبهبندیمدیران
-
5.
نویسنده : فتحی، حبیبه ؛ ولی بیگی، حسن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1394 - شماره 71 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 14 تا 27 )
کلیدواژه ها:صادراتروسیهتوان رقابتیCSMموقعیت یابی تجاری
-
6.
نویسنده : عظیمی، حسین ؛
مجله:چشم انداز مدیریت دولتی»بهار 1395 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 115 تا 142 )
کلیدواژه ها:رضایتکیفیت خدماتسازمان دولتیاستان زنجانCSMخدمت گیرندگان