کلیدواژه curriculum orientation / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان
نویسنده : زارع، مرجان ؛ نویسنده مسئول : براتعلی، مریم ؛
مجله:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد/ISC (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:دانشآموزانشایستگی اجتماعیاستراتژیهای یاددهی-یادگیری مغز محوریادگیری مغز محورآموزش
-
2.
نویسنده مسئول : سلیمانپور عمران، محبوبه ؛
مجله:آموزش پژوهی»زمستان 1401 - شماره 32 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد/ISC (13 صفحه - از 85 تا 97 )
کلیدواژه ها:برنامه درسی تجربه شدهجهت گیری برنامه درسیبرنامه درسی مورد انتظاردانش آموزان کاردانشجهتگیریبرنامه درسیدانشآموزانمعلمان
-
3.
نویسنده مسئول : پاک مهر، حمیده ؛ نویسنده : عزیزی، معصومه ؛ گراوند، هوشنگ ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»بهار 1401 - شماره 36 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 19 تا 32 )
کلیدواژه ها:رواییاعتباریابیتربیت هنریجهت گیری برنامه درسی
-
4.
نویسنده : امین خندقی، مقصود ؛ پاک مهر، حمیده ؛
مجله:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 21 تا 46 )
کلیدواژه ها:تربیت هنریجهت گیری برنامه درسیکودک محوریفرهنگ محوریدیسیپلین محوری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)