کلیدواژه customer / (113 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جعفری، پریوش ؛ یزدانی، سهراب ؛
مجله:آموزش و ارزشیابی»پاییز 1387 - شماره 3 ISC (34 صفحه - از 7 تا 40 )
کلیدواژه ها:شش سیگماموداتفکر نابارزش آفرینیمخاطب محوریاتلافبهبود کیفیتخطای فرآیندچرخه DMAICناب سازیمدیرانمدیریتآموزش و پرورشمشتریاطلاعاترویکرد شش سیگماسازمانمعلماننظام آموزشی
-
2.
نویسنده : گل پرور، محسن ؛ نادی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت سلامت»بهار 1388 - شماره 35 ISC (10 صفحه - از 61 تا 70 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیپرستارانمشتری مداریعدالت رویه ای
-
3.
نویسنده : غضنفری، مهدی ؛ ملک محمدی، سمیرا ؛ علیزاده، سمیه ؛ فتح الله، مهدی ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 151 تا 182 )
کلیدواژه ها:داده کاویمدیریت ارتباط با مشتریبخش بندی مشتریان
-
4.
نویسنده : Sadjadi Jaqaragh، Seyyed Abdollah ؛ Mohseni Mehr، Mohammad ؛
مجله:Social Communication Sciences»Autumn 2011, Volume 1 - Number 3 (8 صفحه - از 43 تا 50 )
کلیدواژه ها:SatisfactioncustomerCommunication BehaviorsSina Bank
-
5.
نویسنده : ابراهیمی نژاد، مهدی ؛ شول، عباس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1391، دوره شانزدهم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:رفتار اخلاقیاخلاق کسب و کارمشتری مداریتصمیم گیری اخلاقی
-
6.
نویسنده : Sanayei، A ؛ Shaemi، A ؛ Ahadi، P ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 25 تا 38 )
کلیدواژه ها:customerbrand loyaltyBrand AssociationBased Brand EquityE Banking
-
7.
نویسنده : صادقی، منصور ؛ نویسنده مسئول : صادقی، علیرضا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»بهار 1392 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:مشتریهوشمندی رقابتیتوسعه نوآوریمراکز علمی و پژوهشی
-
8.
نویسنده : کشکر، سارا ؛ توکلی، سید کامل ؛ صادقی، رضا ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1392 - شماره 1 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 17 تا 24 )
کلیدواژه ها:کتابتربیت بدنی و ورزشمشتریرضایت مندی
-
9.
نویسنده : خدیور، آمنه ؛ رزمی، زهرا ؛ حامدی، پروشات ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1392، سال سوم - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 135 تا 150 )
-
10.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ جوکار، علی اکبر ؛ کریمی، اوژن ؛ شهیدی، محسن ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1392 - شماره 4 ISC (14 صفحه - از 79 تا 92 )
کلیدواژه ها:ارزشسازمانروش دلفیطراحی مدلسازمان مشتری گراشرکت های کارگزاری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (28 مقاله)
- علمی-پژوهشی (18 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)