کلیدواژه Brand Association / (26 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارائه مدل رفتار مصرف کننده در ایجاد دلبستگی به برند با تاکید بر مولفه بستهبندی شرکت های صنایع غذایی
نویسنده : قاسم زاده سنگرودی، مازیار ؛ وهاب زاده منشی، شادان ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 11 (26 صفحه - از 97 تا 122 )
کلیدواژه ها:آمیخته بازاریابیبستهبندیدلبستگی برندرفتار مصرف کننده و شرکتهای صنایع غذایی
-
2.
نویسنده : جلیلیان، شعیب ؛ یوسفی، بهرام ؛
مجله:مطالعات بازاریابی ورزشی»پاییز 1402 - شماره 15 (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:تجربهاصالتورزشمحصولتداعی برند
-
3.
نویسنده مسئول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛ نویسنده : Asadi، Abas ؛ Khakrizi، Zahra ؛ Berangi، Mohammad Ali ؛
مجله:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»spring 2023, Volume 4 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:brand loyaltyperceived qualitybrand imagePurchase IntentionBrand AssociationKeywords: Brand Awareness
-
4.
نویسنده : عماد، نجمه ؛
مجله:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 78 (جلد اول) (15 صفحه - از 244 تا 258 )
کلیدواژه ها:پستهبستهبندیطراحی محصولتداعی برندعملکرد خرید مشتری
-
5.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : بیات، صابر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا
-
6.
نویسنده : MolkAra، Melika ؛
مجله:Business Management and Entrepreneurship»September 2022, Volume 1 - Number 1 (5 صفحه - از 6 تا 10 )
کلیدواژه ها:Brand AssociationSustainable Competitive AdvantageBranding ProcessBrand performanceStrategic brandingStrategic scope
-
7.
نویسنده : فرجی، رضا ؛ سجادی، نصرالله ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1401 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 9 تا 22 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندتداعی برندکیفیت ادراک شده و وفاداری به برند
-
8.
نویسنده : قمی اویلی، زینت ؛ مران جوری، مهدی ؛ رحمتی، مریم ؛ نویسنده مسئول : تقی پوریان، محمد جواد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 91 تا 112 )
کلیدواژه ها:فراترکیبارزش ویژه برندرویکرد مبتنی بر مشتریبعد نگرشی
-
9.
نویسنده مسئول : Rezaei، Morteza ؛ نویسنده : Sharifian، Esmaeil ؛
مجله:new studies in sport management»Spring 2021, Volume 2 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 192 تا 201 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessbrand loyaltyperceived qualityBrand AssociationIranian consumersSport Goods
-
10.
نویسنده مسئول : بنسبردی، علی ؛ نویسنده : خبیری، محمد ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ گودرزی، محمود ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1399 - شماره 44 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندگسترش برندهویت تیمی هوادار
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- د (1 مقاله)