کلیدواژه Customer Intention / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : رستگار، عباسعلی ؛ نویسنده : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ قزوینی، هادی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 535 تا 561 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریارزش ادراک شدهفعالیت بازاریابی رسانه های اجتماعیقصد مشتری
-
2.
نویسنده : بای، ناصر ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 441 تا 457 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشرضایت مشتریانمشتریان کلیدیتمایل مشتریپیامدهای رفتاری