کلیدواژه Customer journey mapping / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : جندقی، غلامرضا ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ محسنین، شهریار ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 116 تا 142 )
کلیدواژه ها:بانک ملتهمراه بانکنقشه سفر مشتریسفر برنامهریزیشدهمدیریت تجربه مشتریمشتریمشتریانطراحی
-
2.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : خوشرو، مینا ؛ سلطانی فر، احسان ؛ رنجبر مطلق، فربد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 رتبه ج (وزارت علوم (16 صفحه - از 74 تا 89 )
کلیدواژه ها:گردشگریرویکرد کیفیتحلیل مضمون.نقاط تماس مشتریمدل5Aنقشۀ سفر مشتری