کلیدواژه نقاط تماس مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کریم وند، فاطمه ؛ علمی، محمود ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، ندا ؛
مجله:مطالعات فرهنگی و ارتباطات»زمستان 1402 - شماره 73 ، الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 279 تا 314 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریتجربه مشتریسفر مشترینقاط تماس مشتریمشتریمدلمشتریانمرحلهاستراتژی
-
2.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : خوشرو، مینا ؛ سلطانی فر، احسان ؛ رنجبر مطلق، فربد ؛
مجله:تعامل انسان و اطلاعات»زمستان 1399- شماره 28 ، ج (وزارت علوم (16 صفحه - از 74 تا 89 )
کلیدواژه ها:گردشگریرویکرد کیفیتحلیل مضمون.نقاط تماس مشتریمدل5Aنقشۀ سفر مشتری
-
3.
نویسنده مسئول : کریمی، احسان ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 ، ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تعامل انسان و اطلاعات 1 |
نشریه مطالعات فرهنگی و ارتباطات 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |