کلیدواژه Customer Life Cycle / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : قیصری، خاطره ؛ نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ اذر، عادل ؛ خادمی، سید موسی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1400، دوره بیست و پنجم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:عوامل مربوط به برندچرخه عمر مشتریترجیحات برندعوامل مرتبط به سازمانعوامل مربوط به مشتریعوامل استراتژیک
-
2.
نویسنده : محمدی، اسفندیار ؛ رضایی، زهرا ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1394 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 62 تا 79 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریکیفیت رابطهطول عمر مشتریهتل های شهر ایلامارزش طول عمر مشتریمشتریهتلشهر ایلاممشتریان
-
3.
نویسنده : انصاری، عبد المهدی ؛ کرباسی یزدی، ناهید ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 78 تا 89 )
کلیدواژه ها:اهرم عملیاتیمحتوای اطلاعاتیبهایابی متغیربهایابی جذبیساختار هزینه
-
4.
نویسنده : باقری، مهدی ؛ ابویی، محمدحسین ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1391 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 93 تا 113 )
کلیدواژه ها:مدل کانوارتباط با مشتريانچرخه عمر مشتريماتريس اهميت - عملکردمشتریمشتریانچرخه عمرکانوخردهفروشاناطلاعاتویژگیهاعملکرد