کلیدواژه customer loyalty / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مدیریت کسب و کار 3
-
1.
نویسنده : نیکیان، ستاره ؛ آندرواژ، لیلا ؛ نویسنده مسئول : آلبونعیمی، ابراهیم ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 43 تا 60 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشترینانتئوری زمینهایمدل پارادایمیککارکنانعوامل مؤثر بر رضایت مشتریصنعتیرضایت مشتریانمحصول
-
2.
نویسنده : خواجوی دهشیب، فهیمه ؛ نویسنده مسئول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 331 تا 347 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریمشتریوفاداری مشتریروش دیمتلبیمه
-
3.
نویسنده مسئول : شبابی، هومن ؛ نویسنده : یحیی زاده فر، محمود ؛ غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ گران ارویمی، آرش ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 355 تا 373 )
کلیدواژه ها:رضایتوفاداری مشتریانبانکداری همراهبانکاطلاعاتمشتریبانکداری تلفن همراهمشتریانکاربران