کلیدواژه customer's expectation / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حساس یگانه، یحیی ؛ طباطبایی نسب، سید میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:بانکداریانتظارات مشتریاندازه گیری انتظارات مشتریمشتریانمشتریانبانکبانک
-
2.
نویسنده : P. R. JEYALAKSHMI ؛ A. S. LAKSHMI RANI ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 8 (8 صفحه - از 4293 تا 4300 )
کلیدواژه ها:Banking servicesCustomer AwarenessCustomers ExpectationDetermination of actual utilization
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه PalArch's Journal of Archaeology of Egypt 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)