کلیدواژه انتظارات مشتری / (25 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : چشم فسا، ایمان ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 ، A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاری
-
2.
نویسنده : فتاحی، سیده پریسا ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، فریمان ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»بهار 1400 - شماره 5 (9 صفحه - از 468 تا 476 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهگل محمدیانتظارات مصرف کنندگانمشتریانتظاراتمشتریانرضایت مشتریاستان
-
3.
نویسنده : فرجاد، جلال ؛ وحدت زاد، محمد علی ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1398 - شماره 4 (25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظارات مشتریدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریگردشگریانتظاراتخدماتدفاتر خدمات مسافرتی
-
4.
نویسنده : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 687 تا 708 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری
-
5.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحه - از 393 تا 415 )
کلیدواژه ها:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )
-
6.
نویسنده : میری، طیبه ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحه - از 948 تا 957 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات رضایت مشتری تاپسیس انتظارات مشتری تصویر ذهنی برند
-
7.
نویسنده : نوروزنیا، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (14 صفحه - از 161 تا 174 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظاراتمشتریمدیریت ارتباط با مشتریوفاداریمشتریانرضایت مشتریخدماتسازمانبازاریابیبازار
-
8.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ رستمی، نفیسه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1394 - شماره 27 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:اندازهگیری کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریانتظارات مشتری
-
9.
نویسنده : پهلوان، امیرحسین ؛ امیرحسینی، زهرا ؛ ادیبی فرد، شادی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییز و زمستان 1394، سال چهارم - شماره 3 و 4 (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:پذیرش فناوریانتظارات مشتریاینترنت بانکعدالت درک شده از خدمات
-
10.
نویسنده : حساس یگانه، یحیی ؛ طباطبایی نسب، سید میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:بانکداریانتظارات مشتریاندازه گیری انتظارات مشتریمشتریانمشتریانبانکبانک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)