کلیدواژه انتظارات مشتری / (11 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : چشم فسا، ایمان ؛
مجله:فضای گردشگری»پاییز 1400 - شماره 40 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانتظارات مشتریصنعت رستورانگردشگری خوراکنیّات رفتاری
-
2.
نویسنده : فرجاد، جلال ؛ وحدت زاد، محمد علی ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1398 - شماره 4 (25 صفحه - از 163 تا 187 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتانتظارات مشتریدفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریگردشگریانتظاراتخدماتدفاتر خدمات مسافرتی
-
3.
نویسنده : ربیعی، اکرم ؛ نوربخش، ایمان ؛ شاه نظری، علی ؛ روشن، ساسان ؛
مجله:مدیریت فرهنگ سازمانی»پاییز 1396، دوره پانزدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 687 تا 708 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمتانتظارات مشتری
-
4.
نویسنده : حافظی، احمد ؛ حافظی، اکرم ؛ اسماعیلی، حسین ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (23 صفحه - از 393 تا 415 )
کلیدواژه ها:انتظارات مشتری رضایت مشتری پارادایم های رضایت مشتری مدل پیشنهادی شاخص ملی رضایتمشتری در ایران ( ICSI ) مزایای بکارگیری سیستم مدیریت رضایت مشتری ( NCSM )
-
5.
نویسنده : میری، طیبه ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحه - از 948 تا 957 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات رضایت مشتری تاپسیس انتظارات مشتری تصویر ذهنی برند
-
6.
نویسنده : پهلوان، امیرحسین ؛ امیرحسینی، زهرا ؛ ادیبی فرد، شادی ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»پاییز و زمستان 1394، سال چهارم - شماره 3 و 4 (10 صفحه - از 13 تا 22 )
کلیدواژه ها:پذیرش فناوریانتظارات مشتریاینترنت بانکعدالت درک شده از خدمات
-
7.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ رستمی، نفیسه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1394 - شماره 27 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:اندازهگیری کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریانتظارات مشتری
-
8.
نویسنده : حساس یگانه، یحیی ؛ طباطبایی نسب، سید میثم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1393 -شماره 12 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:بانکداریانتظارات مشتریاندازه گیری انتظارات مشتریمشتریانمشتریانبانکبانک
-
9.
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ جزنی، نسرین ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 99 تا 116 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریرضایت مشتریانانتظارات مشتریصنعت بانهزینه جا به جایی
-
10.
نویسنده : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحه - از 79 تا 112 )
کلیدواژه ها:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)