کلیدواژه اندازهگیری کیفیت خدمات / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نوربخش، سید کامران ؛ رستمی، نفیسه ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»پاییز 1394 - شماره 27 (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:اندازهگیری کیفیت خدماتسروکوالرضایت مشتریانتظارات مشتری
-
2.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ یوسفی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (20 صفحه - از 65 تا 84 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتسروکوآلهتلاندازه گیری کیفیت خدمات
-
3.
نویسنده : فیضی، کامران ؛ تاتاری، سعید ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1383 - شماره 5 ISC (34 صفحه - از 53 تا 86 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاندازهگیری کیفیت خدماتانتظارات و ادراکات مشتریانایران ایرمشتریبهبود کیفیت خدماتهواپیماآیتم
-
4.
نویسنده : اعرابی، سید محمد ؛ اسفندیاری، شهرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»پاييز 1382 - شماره 2 ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:آموزشایراناندازهگیری کیفیت خدماتکیفیتمدیریت خدماتسروکوالمشتریمشتریانکیفیت خدماتخدمات