کلیدواژه Customer Value / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : محمدی، علی ؛ صفائی، بهزاد ؛ خلیفه، مجتبی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1395 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 41 تا 62 )
کلیدواژه ها:بازارمحوریارزش مشترییادگیری محوریهتلهای چهار و پنج ستاره ایرانکارآفرینینوآوریهتلیادگیریمحوریپژوهشمدیرانسازمانهامدل
-
12.
نویسنده : Adeli Koudehi، Fatemeh ؛ Farazmand، Reza ؛ Mirzayian، Shohre ؛ Seyedhosseini، Seyed Mohamad ؛
مجله:Journal of Research in Science ,Engineering and Technology»September 2014, Volume 2 - Number 3 (9 صفحه - از 1 تا 9 )
کلیدواژه ها:Segmentationself-purificationCustomer ValueData mining (DM)RFM modelorganization map (SOM)K- Means algorithm
-
13.
نویسنده : نجمی، منوچهر ؛ عطریانفر، هادی ؛ موسوی رضوی، میرمصطفی ؛ جعفری، حامد ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 47 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزش مشتریبازاریابی و فروشفرآیند خلق ارزشتعامل و ارتباط میان واحدهای بازاریابی و فروشبازارفرآیندهایمشتریتعاملسازمان
-
14.
نویسنده : عبد الله، أنيس أحمد ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2011، دوره 33 - العدد 104 (18 صفحه - از 153 تا 170 )
کلیدواژه ها:قیمة الزبونادارة علاقات الزبائن
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- ب (3 مقاله)
- A (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)