کلیدواژه customers / (64 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
31.
نویسنده : همتی، وحید ؛ نمامیان، فرشید ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»پاییز 1399 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 1237 تا 1259 )
کلیدواژه ها:مشتریانتصویر ذهنی برندمحصولات الکترونیکی
-
32.
نویسنده : میراحمدی، فرشته ؛ مجیدی، مریم ؛ افشارنژاد، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : تدبیری، سیروس ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»پاییز 1399 - شماره 41 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 75 تا 103 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریمشتریانارزشآفرینی منابع انسانی
-
33.
نویسنده : علیوی، لوی کاظم ؛
مجله:الكلية الإسلامية الجامعة»صفر 1442، العدد 57 - الجزء 2 (32 صفحه - از 641 تا 672 )
کلیدواژه ها:الترویج الصحیالموسسة الصحیةالزبائنالخدمة الصحیة
-
34.
نویسنده : صالحی، هوشیار ؛ قره بیگلو، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ نویسنده مسئول : ایران زاده، سلیمان ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»زمستان 1399 - شماره 12 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 1836 تا 1852 )
کلیدواژه ها:سیستم بانکیسبک زندگیمشتریانذهن آگاهی
-
35.
نویسنده : قریشی، سید حمید ؛ نویسنده مسئول : ابراهيمي، سيد عليرضا ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار 1400 - شماره 66 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 41 تا 49 )
کلیدواژه ها:اصفهانارزیابی عملکردمشتریانکارکنانکارگزاریعوامل موفقیتتامین اجتماعیمدیران ستادعوامل کاراییشهر های پرجمعیت
- 36.
-
37.
نویسنده : Layla A Alamoudi ؛ Jamaldeen Faleel ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 13 (9 صفحه - از 54 تا 62 )
کلیدواژه ها:BanksfactorscustomersCommercialselectInvestingdecisions
-
38.
نویسنده : Noura Alarifi ؛ Jamaldeen Faleel ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 13 (10 صفحه - از 86 تا 95 )
کلیدواژه ها:BankingethicsSaudi Arabiacustomers
-
39.
نویسنده : Rawan AbdulRab ؛ Tahar Tayachi ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»june 2021, Volume 18 - Number 13 (7 صفحه - از 294 تا 300 )
کلیدواژه ها:SecurityBanksDiversificationresourcesAllocationcustomersCommercialInnovative
-
40.
نویسنده مسئول : ابراهيمي، سيد عليرضا ؛ نویسنده : قريشي، سيدحميد ؛
مجله:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 271 تا 278 )
کلیدواژه ها:مدیران ستادارزیابی عملکردمشتریانکارکنانکارگزاریتامین اجتماعیعوامل موثر