کلیدواژه Customers‘ emotions / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 131 تا 155 )
کلیدواژه ها:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
نویسنده : Shafei، R ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»April 2013, Volume 11 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها:victimizationOnline shoppingCustomers‘ emotionseFraudPerceived damage
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه International Journal Of Information Science And Management 1 |
نشریه مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)