کلیدواژه Customers’ Loyalty / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : الدليمي، عمر ياسين محمد الساير ؛ يونس محمد آل مراد، نجلة ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2013، دوره 35 - العدد 114 (18 صفحه - از 231 تا 248 )
کلیدواژه ها:ادارة علاقات الزیونولاء الزیون
-
12.
نویسنده : جلالی فراهانی، مجید ؛ محمودی، احمد ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ مرادی، آرام ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها:وفاداري مشتريانباشگاه ورزشيخصوصيدولتي
-
13.
نویسنده : حمیدی، دکتر ناصر ؛ بازرگان، دکتر ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : جباری، فهیمه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 18 ISC (14 صفحه - از 451 تا 464 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرضایت مشتریمدل معادلات ساختاریوفاداری مشتریرفتار شهروندی سازمانی
-
14.
نویسنده مسئول : قاضی زاده، مصطفی ؛ نویسنده : بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسپور، مهرنوش ؛ عنبری، احسان ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 407 تا 422 )
کلیدواژه ها:بیمهبازاریابی رابطهمندوفاداری مشتریانERMنرمافزار لیزرلشرکت بیمه ملتبازاریابی رابطهمند توسعهیافتهمدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)