کلیدواژه Customers’ Loyalty / (14 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : قاضی زاده، مصطفی ؛ نویسنده : بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسپور، مهرنوش ؛ عنبری، احسان ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحه - از 407 تا 422 )
کلیدواژه ها:بیمهبازاریابی رابطهمندوفاداری مشتریاننرمافزار لیزرلشرکت بیمه ملتبازاریابی رابطهمند توسعهیافتهمدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند.ERM
-
2.
نویسنده : حمیدی، دکتر ناصر ؛ بازرگان، دکتر ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : جباری، فهیمه ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 18 ISC (14 صفحه - از 451 تا 464 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرضایت مشتریمدل معادلات ساختاریوفاداری مشتریرفتار شهروندی سازمانی
-
3.
نویسنده : جلالی فراهانی، مجید ؛ محمودی، احمد ؛ علیدوست قهفرخی، ابراهیم ؛ مرادی، آرام ؛
مجله:مدیریت ورزشی»تابستان 1392 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 95 تا 108 )
کلیدواژه ها:وفاداري مشتريانباشگاه ورزشيخصوصيدولتي
-
4.
نویسنده : الدليمي، عمر ياسين محمد الساير ؛ يونس محمد آل مراد، نجلة ؛
مجله:تنمية الرافدين»السنة 2013، دوره 35 - العدد 114 (18 صفحه - از 231 تا 248 )
کلیدواژه ها:ادارة علاقات الزیونولاء الزیون
-
5.
نویسنده : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجله:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت (20 صفحه - از 127 تا 146 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه اینیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشترمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
-
6.
نویسنده : Khosravani Farahani، Hadi ؛ Mahmodi Lafva، Masaoud ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»March 2016 - Number 9 (6 صفحه - از 18 تا 23 )
کلیدواژه ها:Distribution channelMarketing mixPromotionCustomers’ LoyaltyPrice
-
7.
نویسنده مسئول : قیاس زاده، بهمن ؛ نویسنده : صفاریان همدانی، سعید ؛ طاهری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:بانک کارآفرینبازاریابی رابطه مند استراتژیکوفاداری مشتریهوش رقابتی
-
8.
نویسنده مسئول : شیری، اردشیر ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
9.
نویسنده مسئول : Mollaei، Manizheh ؛ نویسنده : Mohaghar، Ali ؛ Asgharizadeh، Ezatollah ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Summer 2017, Volume 2 - Number 3 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 25 تا 35 )
کلیدواژه ها:Supply Chain ManagementCustomer’s loyaltyExternal Service qualityhotel’s industry
-
10.
نویسنده : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)