کلیدواژه Customers’ Loyalty / (15 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ نویسنده مسئول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 136 تا 159 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
2.
نویسنده : Zolghadr، Abolfazl ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (22 صفحه - از 540 تا 561 )
کلیدواژه ها:Loyaltycustomer satisfactionCustomers’ Loyalty
-
3.
نویسنده : هیثم احمد حسن ؛
مجله:جامعة البعث»السنة 2019، المجلد41 - العدد 137 (28 صفحه - از 137 تا 164 )
کلیدواژه ها:الصورة الذهنیةالفوائد الرمزیةالفوائد التجریبیةولاء النزیل
-
4.
نویسنده : بای، ناصر ؛ منظمی، امیرحسین ؛ اصفهانینیا، اکرم ؛ حاجی انزهایی، زهرا ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجله:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 81 تا 93 )
کلیدواژه ها:مسئولیت اجتماعیوفاداری مشتریانگنبدکاووسشهرت باشگاهتمایل به بازگشت مشتریان
-
5.
نویسنده : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
6.
نویسنده مسئول : Mollaei، Manizheh ؛ نویسنده : Mohaghar، Ali ؛ Asgharizadeh، Ezatollah ؛
مجله:Industrial Strategic Management»Summer 2017, Volume 2 - Number 3 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 25 تا 35 )
کلیدواژه ها:Supply Chain ManagementCustomer’s loyaltyExternal Service qualityhotel’s industry
-
7.
نویسنده مسئول : شیری، اردشیر ؛ نویسنده : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 39 تا 62 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
8.
نویسنده مسئول : قیاس زاده، بهمن ؛ نویسنده : صفاریان همدانی، سعید ؛ طاهری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (16 صفحه - از 123 تا 138 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریهوش رقابتیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مند استراتژیک
-
9.
نویسنده مسئول : Iqbal، Qaisar ؛ نویسنده : Ahmad، Basheer ؛ Nasim، Adeel ؛
مجله:International Journal of Management, Accounting and Economics»December 2016, Volume 3 - Number 29 (15 صفحه - از 822 تا 836 )
کلیدواژه ها:genderManagerService Qualitycustomer’s satisfactionretail bankingCustomer’s loyalty
-
10.
نویسنده : Khosravani Farahani، Hadi ؛ Mahmodi Lafva، Masaoud ؛
مجله:Journal of Management and Accounting Studies»March 2016 - Number 9 (6 صفحه - از 18 تا 23 )
کلیدواژه ها:Distribution channelMarketing mixPromotionCustomers’ LoyaltyPrice
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)