کلیدواژه Customers’ Mentality / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : استادی، بختیار ؛ نویسنده : عبدالهی، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 105 تا 118 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدۀ مشتریانارزش دورۀ عمر مشتریذهنیت مشتریمبلغ پرداختی مشتری.تابع زیان تاگوچیمشتریارزش درکشدۀ مشتریمشتریانمدلفرمولارزش درکشدۀ مشتریان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)