کلیدواژه Domestic Tourists / (9 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کرمی، فریبا ؛
مجله:گردشگری شهری»تابستان 1400 ، دوره هشتم ، شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 51 تا 64 )
کلیدواژه ها:وفاداریهوش فرهنگیگردشگران داخلیبازار تبریزاصناف و کسبه
-
2.
نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛ نویسنده : بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافیا و مطالعات محیطی»بهار 1399 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:تبریزمقصد گردشگریارزش ویژه برندمسئولیتهای اجتماعیگردشگران داخلی
-
3.
نویسنده : صابری فر، رستم ؛
مجله:فضای گردشگری»بهار 1398 - شماره 30 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیمشهدجامعه میزبانگردشگران داخلی
-
4.
نویسنده مسئول : مزیدی، هاجر ؛ نویسنده : سقایی، دکتر مهدی ؛ میردیلمی، سیده سمیرا ؛
مجله:فضای گردشگری»تابستان 1395 - شماره 19 (20 صفحه - از 143 تا 162 )
کلیدواژه ها:استان گلستانگردشگران داخلیآمیزه ی بازاریابیگردشگری اکوتوریسم
-
5.
نویسنده : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:الگوانتخابشهر تهرانگردشگران داخلیدفتر خدمات مسافرتیتور تفریحیگردشگرانتورشغلپرسشنامهآزمون
-
6.
نویسنده : محمود زاده، سید مجتبی ؛ میرهاشمی، علی ؛ میر، مصطفی ؛ عنبر فروش، فاطمه ؛
مجله:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1393 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 110 تا 129 )
کلیدواژه ها:انگیزشرفتار مصرفکنندهگردشگران داخلیعوامل رانشیعوامل کششیگردشگریجنگکششیسفرمسافران
-
7.
نویسنده : گودرزی، مجید ؛ تقوایی، مسعود ؛ زنگی آبادی، علی ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1392 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:گردشگری پزشکیگردشگران خارجیکلان شهر شیرازگردشگران داخلی
-
8.
نویسنده : تاج زاده نمین، آیدین ؛ تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ نیکنام، کامبیز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1391 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 49 تا 80 )
کلیدواژه ها:اردبیلگردشگری ورزشیآمیزه بازاریابیگردشگران داخلی
-
9.
نویسنده : رهنما، محمد رحیم ؛ حسینی غفاری، طاهره سادات ؛ اشنویی، امیر ؛ روستا، مجتبی ؛
مجله:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1391 - شماره 2 (22 صفحه - از 68 تا 89 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیهتلکلان شهر مشهدگردشگران داخلی