کلیدواژه E marketing / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : تاش، مهیم ؛ نویسنده : امیری سردری، زهره ؛ یاوری، قمر ؛
مجله:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 321 تا 349 )
کلیدواژه ها:معادلات ساختاریبازاریابی الکترونیکیفرصتکسبوکار جدید
-
2.
نویسنده مسئول : شاه آبادیان، احد ؛ نویسنده : حدادی، محمد حسن ؛ مرزی علمداری، جبرئیل ؛
مجله:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (16 صفحه - از 119 تا 134 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکبازاریابی الکترونیکمتاورستبلیغات الکترونیک
-
3.
نویسنده : خسروی، سلیمه السادات ؛ نویسنده مسئول : نادری، نادر ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1402 - شماره 61 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 173 تا 206 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیکلان دادهگردشگری هوشمندهمآفرینی ارزشبازاریابی داده محورگردشگریبازاریابیاطلاعاتمشتریکلانهمکارانفناوری اطلاعات و ارتباطاتمدیریت
-
4.
نویسنده : روفه گری نژاد، نگین ؛ صفانیا، علی محمد ؛ درودیان، علی اصغر ؛ نویسنده مسئول : فراهانی، ابوالفضل ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 29 تا 42 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیشرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشیصنایع ورزش
-
5.
تاثیر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد کسبوکارهای ورزشی (مورد مطالعه:مجموعه ورزشی انقلاب)
نویسنده مسئول : فراهانی، زهرا ؛ نویسنده : سیدجوادین، سید رضا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 50 تا 58 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشبازاریابی الکترونیکیبازاریابی ورزشیعملکرد کسب و کارها
-
6.
نویسنده : حاجی کریمی، عباسعلی ؛ یزدانی، شهین ؛ نویسنده مسئول : کریمی جعفری، فاطمه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (20 صفحه - از 61 تا 80 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی الکترونیکیعملکرد مورد انتظارقصد خریدانگیزه لذت بخش
-
7.
نویسنده : میرزاخان، حامد ؛
مجله:مطالعات تطبیقی فقه و اصول مذاهب»بهار و تابستان 1401، سال پنجم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 68 تا 94 )
کلیدواژه ها:عقد جعالهبازاریابی الکترونیکیسایتهای کلیکیکسب مالبازاریابی
-
8.
نویسنده : دیواندری، احمد ؛ نویسنده مسئول : نوری، علیرضا ؛
مجله:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1401 - شماره 9 (19 صفحه - از 33 تا 51 )
کلیدواژه ها:بازاریابیبازاریابی الکترونیکیشرکت های کوچک و متوسطجهت گیری بازار
-
9.
نویسنده مسئول : رحیمیان، مهدی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 151 تا 176 )
کلیدواژه ها:استان لرستانبازاریابی الکترونیکیدلفیفازیتعاونیهای بازاریابی اینترنتیتجارت الکترونیکی
-
10.
نویسنده مسئول : زالکانی اندرور، فرشیده ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهمندعملکرد تجاریبازاریابی الکترونیکسایتهای فروش اینترنتیبازارسایتهای فروش اینترنتی