کلیدواژه eCRM / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رنگریز، حسن ؛ بایرامی شهریور، زهرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1398 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم (31 صفحه - از 175 تا 205 )
کلیدواژه ها:دادهکاویوفاداری مشتریLRFME-CRM
-
2.
نویسنده : احمدی، شهروز ؛ باقری، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1/1 (7 صفحه - از 107 تا 113 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریeCRMمشتریمشتریانارتبـاط بـا مشتریالکترونیکی
-
3.
نویسنده : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
-
4.
نویسنده : Miremadi، A. R ؛ Ghalamakri، S ؛ Ramezani، A. A ؛
مجله:International Journal Of Information Science And Management»May 2012, Volume 10 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:MarketingIranSecurityTrustBankseCRMEbankingFinancial institutions Relationship
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)