کلیدواژه e|satisfaction / (7 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : آراسته فرد، محدثه ؛ نویسنده : روح الامینی، مهدی ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (12 صفحه - از 485 تا 496 )
کلیدواژه ها:استان مازندرانرضایت الکترونیکاخلاق تجارت الکترونیکقصد خرید دوباره
-
2.
نویسنده : Khosh Zaban، Alireza ؛ Haghighat Manesh، Nahid ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت رتبه بین المللی (11 صفحه - از 128 تا 138 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyPerceived valueE-satisfactionE-Service qualitye-recommended advertising
-
3.
نویسنده : روستا، علیرضا ؛ علاف جعفری، الناز ؛ احمدی، مجید ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»بهار 1402 - شماره 7 (21 صفحه - از 61 تا 81 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددسهولت استفادهرضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیتجربه مشتریقصد خرید مجدد آنلاینمشتریرضایتآنلاین
-
4.
نویسنده مسئول : Alhanatleh، H.M ؛
مجله:International Journal of Human Capital in Urban Management»Autumn 2021 , Volume 6 - Number 24 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 461 تا 476 )
کلیدواژه ها:E-loyaltyE-trustE-Banking servicesE-satisfactioneTailQ scale
-
5.
نویسنده : زارع قواقی، محسن ؛ صیادی، محمد کاظم ؛ نویسنده مسئول : فیروزبخت، محسن ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1398 - شماره 39 (ویژه نامه) رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 237 تا 247 )
کلیدواژه ها:رضایت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیخرید آنلاینکیفیت خدمات الکترونیکی
-
6.
نویسنده : شریفی تهرانی، محمد ؛ باپیری، جعفر ؛ اسفندیار، کوروش ؛ چیت ساز، علی ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1396 - شماره 89 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 1065 تا 1092 )
کلیدواژه ها:رضایتاعتمادفازیفرایند تحلیل سلسلهمراتبیعملکرد نسبی وبسایتهای گردشگریکیفیت و وفاداری الکترونیکیالگوسازی معادلات ساختاریوبسایتگردشگریالکترونیکیکیفیتمارکوپولوAHPمتغیر
-
7.
نویسنده : Ronaghi، Mohammad Hossein ؛ Dehdarizadeh، Alireza ؛ Safaee، Sina ؛ Asadpoor، Amin ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:eCRME|TRUSTe|satisfactione|loyaltye|banking services.
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)