کلیدواژه emotionalresponses / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Roy، Sukanya ؛ نویسنده مسئول : Chakraborty، Chinmay ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 49 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 231 تا 244 )
کلیدواژه ها:emotional responsescovid-19Panic buyingCognitive responsesmasksHand sanitizersToilet papers
-
2.
نویسنده مسئول : یاوری گهر، فاطمه ؛ نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399 (ویژه نامه) - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنیات رفتاریپاسخ های هیجانیدوران پسا کرونارستورانهانیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
3.
نویسنده مسئول : یاوری گهر، فاطمه ؛ نویسنده : منصوری مؤید، فرشته ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1399- شماره 51 (ویژه نامه همهگیری کووید 19) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 33 تا 58 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنیات رفتاریدوران پسا کروناپاسخ های هیجانینیات رفتاری مشتریانپژوهشرضایت
-
4.
نویسنده : صالحی مقدم، فرزانه ؛ اصفهانی، مهدی ؛ عزیزی، بهادر ؛ نویسنده مسئول : ساعت چیان، وحید ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 59 تا 70 )
کلیدواژه ها:ارتباطات غیرکلامیمهارت های ارتباطیپاسخ های هیجانیرضایت مندی دانشجویانواحد تربیت بدنی دانشگاه
-
5.
نویسنده مسئول : امینی، سعید ؛ نویسنده : امینی، وحید ؛ طاهری، حسین ؛ احتشام راثی، رضا ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1397، دوره پنجم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 111 تا 134 )
کلیدواژه ها:پاسخهای هیجانیبیمهتبلیغات رسانه
-
6.
نویسنده : Ijtihadi1Dr، Dr. Mostafa ؛ Ghoorchian2Dr، Nadergholi ؛ Taghi Pourzahir3Noor، Ali ؛ Mirzee، al-din ؛
مجله:Journal of Social Sciences and Humanities Research»June 2014, Volume 2 - Issue 2 (5 صفحه - از 69 تا 73 )
کلیدواژه ها:advertisementemotionalresponsespurchasing intensionhigh purchasing involvement
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)