کلیدواژه fuzzy c-mean / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
A CLV-Based Framework to Prioritize Promotion Marketing Strategies: A Case Study of Telecom Industry
نویسنده : Nemati، Yaser ؛ Mohaghar، Ali ؛ Alavidoost، Mohammad Hossein ؛ Babazadeh، Hossein ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Summer 2018, Volume 11 - Number 3 رتبه الف/ISC (26 صفحه - از 437 تا 462 )
کلیدواژه ها:Customer Relationship Management (CRM)Customer segmentation: Customer Lifetime Value (CLV)fuzzy c-meanFuzzy TOPSIS (F-TOPSIS)
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Iranian Journal Of Management Studies 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)