کلیدواژه Hedonic value / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ نویسنده مسئول : منصوری موید، فرشته ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) رتبه B (دانشگاه آزاد (6 صفحه - از 271 تا 276 )
کلیدواژه ها:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی
-
2.
نویسنده : محمودیان، عابد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1397 - شماره 26 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 77 تا 88 )
کلیدواژه ها:کفشهای ورزشیارزش فایدهگرایانهارزش لذتگرایانهقصدخریددانشجویان
-
3.
نویسنده مسئول : زارعی، عظیم ؛ نویسنده : مرادی، هادی ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 13 تا 37 )
کلیدواژه ها:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخط
-
4.
نویسنده مسئول : خداداد حسینی، سید حمید ؛ نویسنده : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 42 تا 74 )
کلیدواژه ها:تصویر برندارزش لذتجوییمصرف نمایشیارزش منحصربهفرد بودنارزش طبقه اجتماعیقصد خرید کالای لوکسمصـرفبرنـدهـامصــرفخریـد
-
5.
نویسنده : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 184 تا 208 )
کلیدواژه ها:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
6.
نویسنده : فرزین فر، زهره ؛ نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
مجله:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 صفحه - از 328 تا 347 )
کلیدواژه ها:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
7.
نویسنده : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عالی، صمد ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 155 تا 180 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریارزش مشارکت مشتریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش نفعگرایانهمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
8.
نویسنده : حبیبی پور، نازنین ؛ نویسنده مسئول : موسوی کاشی، زهره ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (56 صفحه - از 185 تا 240 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش فایدهگرایانهقصد تداوم استفادههـاهــابـا