کلیدواژه hotel industry / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه جغرافيا و روابط انساني 8
-
1.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، مریم ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (26 صفحه - از 162 تا 187 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیتعهد سازمانیتبریزصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
2.
نویسنده : صالحی، صادق ؛ بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (12 صفحه - از 287 تا 298 )
کلیدواژه ها:تهرانصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
3.
نویسنده مسئول : محمدی، سمیرا ؛ نویسنده : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری
-
4.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (10 صفحه - از 780 تا 789 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریکیفیت ادراک شدهوفاداری مشتریانکیفیت رابطه با مشتریهتلوفاداری مشتری
-
5.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (16 صفحه - از 543 تا 558 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتبریزبهره وری نیروی انسانیسرمایه فکریصنعت هتلداریرضایت شغلی کارکنانهتلبهره و ریسرمایههای فکری
-
6.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (12 صفحه - از 660 تا 671 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیشیرازعملکرد شغلیصنعت هتلداریاسمارت پی ال اسکارکنانهتلعملکرد شغلی کارکنانکارکنان هتلسازمان
-
7.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1397 - شماره 2 (18 صفحه - از 733 تا 750 )
کلیدواژه ها:مازندرانتعهد سازمانیصنعت هتلداریتوانمند سازی روانشناختیاسمارت پی ال استعهد سازمانی کارکنانتوانمند سازی روانشناختیتوانمند سازی روانیهتلتوانمند سازی روانشناختیپارسیانرابطهتوانمند سازی کارکنان
-
8.
نویسنده : کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، شهلا ؛ نویسنده مسئول : بهاری، جعفر ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1397 - شماره 1 (18 صفحه - از 80 تا 97 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتصنعت هتلداریاعتماد مشتریاسمارت پی ال اسنارنجستان نور